Identity Compass® PreScan Edition

De PreScan-Edition ondersteunt bij een efficiënte keuze van kandidaten.

 

 

Meer informatie lees hier verder...

Identity Compass® Professional Edition

Deze versie stel situatiespecifieke vragen over de inhoud van de functie.
Dit resulteert in een uitgebreid en nauwkeurig persoonlijkheidsprofiel binnen het kader van de functie. 

Meer informatie lees hier verder...

Identity Compass® JobMotivation Edition

Dankzij de JobMotivation-Edition was het voor het eerst mogelijk om de correlatie tussen tevredenheid op het werk en motivatie wetenschappelijk aan te tonen.

Meer informatie lees hier verder...

Identity Compass® 360° Edition

De Identity Compass® 360° Feedback-Edition is kort, zeer nauwkeurig en gemakkelijk in gebruik. Het beantwoorden van de vragenlijst vergt ongeveer 5 minuten.

Meer informatie lees hier verder...

Bij werving en selectie

Passende functieomschrijvingen en functieprofielen maken

Op basis van de informatie die u verkrijgt met Identity Compass® kan een vacature worden opgesteld en de bijbehorende taakomschrijving worden gemaakt. Op deze manier drukt de omschrijving optimaal de belangrijkste kwalificaties van de baan uit. Het is mogelijk een vergelijking te maken tussen de werknemer die de baan daadwerkelijk uitvoert en de taakomschrijving, en de benodigde veranderingen kunnen worden geïnitieerd.

Personeelsadvertenties zo ontwerpen dat in de eerste plaats geschikte kandidaten reageren

Feit is dat sommige mensen worden aangetrokken door bepaalde emotioneel geladen woorden, terwijl het anderen juist afschrikt. Dit heeft te maken met de denkstructuur van de persoon. Het is daarom compleet logisch om vanuit de eerder gemaakte taakomschrijving een personeelsadvertentie samen te stellen die in de eerste plaats de benodigde personen aantrekt, terwijl het anderen op afstand houdt.

Tests hebben uitgewezen dat van de driehonderd personen die solliciteerden naar een standaard omschreven baan, er één zeker en twee slechts gedeeltelijk geschikt waren. Een tweede advertentie, opgesteld naar aanleiding van het gebruik van Identity Compass®, gaf een verrassend ander resultaat. Slechts honderd sollicitanten reageerden, van wie meer dan 25 voldeden aan de eisen van de werkgever.

De veiligheid van werving verbeteren en de kosten reduceren

Met deze methode worden niet alleen de kosten teruggebracht doordat men minder advertenties hoeft te plaatsen, de tijd die wordt besteed aan het doornemen van de sollicitaties kan ook met een derde worden verminderd. Om nog maar niet te spreken van de onevenredig hogere efficiency van de advertentie zelf. 

Als ondernemer

  • Leer de bedrijfscultuur binnen uw bedrijf kennen
  • Fusies voorbereiden en uitvoeren
  • Het bewerken van nieuwe markten voorbereiden
  • Hogere motivatie Doorstroming verminderen
  • Iet gewerkte uren reduceren

Als leidinggevende

  • Uw leiderschapskwaliteiten verbeteren
  • Individueel sturen van werknemers
  • Individueel motiveren van werknemers
  • Professioneel verandermanagement
  • Ideale teams samenstellen

Bij werving en selectie

  • Kosten reduceren bij het selecteren van sollicitanten
  • Snel reageren op interessante sollicitanten
  • Passende functieomschrijvingen maken
  • Optimale advertenties ontwerpen, zodat alleen geschikte kandidaten zullen reageren
  • Die kandidaten selecteren die u echt nodig hebt, in plaats van die die de meeste indruk maken
  • Veiligheid bij het werven verbeteren

Bij personeelsontwikkeling

  • Trainingsbehoefte vaststellen
  • Doelgericht trainen
  • Opleidingsresultaten evalueren
  • 360° Feedback gebruiken

Als team

  • Problemen binnen teams vaststellen
  • Oplossingsrichtingen
  • Optimaliseren van teams
  • Meer werkbevrediging creëren

Als individu

  • Uw voorkeuren, gewoonten en motivatiefactoren herkennen
  • Uw communicatiestrategieën optimaliseren
  • Analyse van uw potentieel
  • Ontwikkeling richting
  • Personal Mastery
  • Voorbereiding op sollicitatie

Als adviseur

  • Uw competentie vergroten
  • Uw actieradius vergroten
  • Coachingtrajecten versnellen
  • Gerichte probleemanalyse
  • Effectieve oplossingen realiseren

Diverse

  • In sales
  • In trainingen
  • in advertenties